czwartek, 28 stycznia 2016

BLACK SWEATER

Witajcie !

Po dłuższej przerwie przychodzę do Was z nowym postem. Następny będzie prawdopodobnie w połowie lutego, a to wszystko spowodowane jest oczywiście zaliczeniami i egzaminami na studiach. Już nie mogę się doczekać aż to wszystko minie..
Sweter [TUTAJ/HERE] z dzisiejszego wpisu pochodzi ze sklepu BANGGOOD.COM. Zachwyciłam się nim zaraz po otworzeniu paczki. Wiązanie na plecach bardzo mi się podoba i chętnie zaopatrzyłabym się w inne wersje kolorystyczne tego sweterka.
Zapraszam teraz do obejrzenia zdjęć, a wszystkim studentom życzę pomyślnie zdanych egzaminów!

S.
Fot.: Anita M.







Sweter/Sweater-HERE/TUTAJ
Spódnica/Skirt-h&m

39 komentarzy:

  1. Pieknie wyglądasz, stylowo :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek :)) ma piękny tył!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście wszystkie kolokwia/prezentacje i inne bzdety pozaliczałam, czekają mnie już tylko 3 egzaminy i koniec sesji;) tobie też życzę zdania sesji!
    sweterek ładniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, jesteś - bo już powoli się martwiłam, że gdzieś się zapodziałaś nam ;P

    Trzymam kciuki za sesję - ja osobiście bardzo się cieszę, że mam studia już za sobą ;P

    Sweterek jest piękny! I Tobie w nim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek śliczny, powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek >3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wyglądasz niesamowicie ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter, wiązanie nadaje mu zupełnie innego wyglądu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten sweterek <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się podoba kolor pomadki na ustach, co to za cudeńko?

    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Make-up

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowa szminka z firmy Avon, niestety nie znam modelu :)

      Usuń
  11. fajnie, wyglądasz jak byś była w sukience!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, bluzka piękna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie kobiecy i seksowny sweter, a do tego piękna prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście szminka cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweterek i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczo wyglądasz :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek świetnie pasuje do tej kopertowej spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze jest miec taki klasyk w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmieniłaś wygląd bloga - świetny!
    Sweter idealny na chłodne dni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne, profesjonalne zdjęcia :)
    Lubię całą 'stylówkę' :D

    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki wiązaniu sweterek nabrał charakteru, powodzonka w sesji, jeszcze trochę i będzie po wszytskim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na egzaminach :) Ja też mam jeszcze kilka przed sobą :)
    Sweterek jest naprawdę piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście ten sweterek jest fantastyczny- ma w sobie "to coś" :) jednak asymetryczna spódnica również bardzo mi się podoba!
    świetnie wyglądasz kochana!
    i powodzenia na egzaminach :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny ten sweterek!

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny ten sweterek! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale ślicznie ;) cudny ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w kolorze szminki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szminka bije na łopatki!

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. urocza , zmysłowa stylizacja :) a sweterek chętnie też bym taki widziała w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek cudny, niby taki prosty, a jednak ma coś w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny sweter, te sznurowania genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie sweterki z dekoltami na plecach <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)